Benvenuti à i nostri siti web!

L'impurtanza di rinfurzà a prova di rendiment di sicurezza tessili

Cù u prugressu di l'omu è u sviluppu di a sucità, i bisogni di e persone per i tessili ùn sò micca solu funzioni simplici, ma ancu più attente à a so sicurità è a salute, a prutezzione di l'ambiente verde è l'ecologia naturali.Oghje, quandu a ghjente sustene u cunsumu naturali è verde, a sicurità di i tessili hà attrattu l'attenzione di più in più.A quistione di se i tessili sò dannusu à u corpu umanu hè diventatu unu di i zoni chjave chì a ghjente presta attenzione in più di a medicina è l'alimentariu.

Tessili si riferisce à a fibra naturale è a fibra chimica cum'è materie prime, attraversu filatura, tessitura, tintura è altre tecnulugia di trasfurmazioni o cucitura, composti è altre tecnulugia è fatti di prudutti.Cumpresi tessili di vestiti, tessili decorattivi, tessili industriali.

Tessili di vestiti includenu:(1) ogni tipu di vestiti;(2) ogni tipu di tessuti tessili utilizati in a pruduzzioni di vestiti;(3) fodera, imbottitura, riempimentu, filu decorativu, filu di cucitura è altri accessori tessili.

I tessili decorativi includenu: (1) articuli interni - cortini (curtains, curtain), tessili di tavulinu (napkins, tovaglioli), tessili di mobili (sofà d'arte di tela, coperchio di mobili), decorazioni interni (ornamenti di lettu, tappeti);(2) Biancheria di lettu (copertina, coperta, cuscini, spugna, etc.);(3) Articuli esterni (tende, ombrelli, etc.).

I .Funzioni di sicurità di tessili
(1) Requisiti di cuncepimentu di sicurezza di l'apparenza di u produttu.L'indicatori principali sò:

1.Stabilità dimensionale: hè principarmenti divisu in u ritmu di cambiamentu dimensionale di a pulizia in secca è u tassu di cambiamentu dimensionale di lavare.Si riferisce à u ritmu di cambiamentu dimensionale di u tessili dopu à lavare o lavare in seccu è dopu siccatu.A qualità di a stabilità affetta direttamente u rendimentu di u costu di tessili è l'effettu di u vestitu di vestiti.

2.Forza adhesiva di peeling: in vestiti, mantelli è camicie, u tessulu hè cupartu cù una strata di fodera adesiva non-tessuta o fodera adesiva tessitura, perchè u tela hà a rigidità è a resistenza currispondente, mentre chì i cunsumatori ùn sò micca faciuli à deformazione è fora. di forma in u prucessu di purtassi, ghjucà u rolu di "scheletru" di una robba.À u listessu tempu, hè ancu necessariu di mantene a forza adhesiva trà u forru adhesivo è u tela dopu avè vistutu è lavatu.

3.Pilling: Pilling si riferisce à u gradu di pilling di u tessulu dopu a friczione.L'apparizione di u tessulu diventa peghju dopu à pilling, chì affetta direttamente l'estetica.

4.Stitch slippage o slippage di filatu: u massimu slippage di filatu luntanu da a cucitura di u dito quandu a cucitura di u dito hè stressata è allargata.In generale, si riferisce à u gradu di crack di slime di e cuciture principali di i prudutti di vestiti cum'è a cucitura di maniche, a cucitura di l'arche, a cucitura laterale è a cucitura posteriore.U gradu di slippage ùn pudia micca ghjunghje à l'indici standard, chì riflette a cunfigurazione impropria di u filatu di urdimentu è di trama in u materiale di rivestimentu è a piccula strettezza, chì affettanu direttamente l'apparizione di u vestitu è ​​ancu ùn pò micca esse purtatu.

5.Rupture, strappò o jacking, forza di ruttura: forza di ruttura guidanu u tessulu per suppurtà a forza massima di rottura;A forza di lacrime si riferisce à u tessulu tissutu hè un ughjettu, ganciu, rupture di stress lucale è furmazione di crack, filati o tessili di grip lucale, cusì chì u tissu hè strappatu in dui, è hè spessu chjamatu lacrime: scoppiu, scoppiu tissutu di puntatore meccanicu. Parts summoned u fenomenu espansione è burst, sti indicatori ùn hè micca qualificatu, influenza direttamente l 'effettu usu è vita serviziu.

6.Contenutu di fibra: denota a cumpusizioni di fibra è a quantità cuntenuta in u tessili.U cuntenutu di fibra hè l'infurmazione di riferimentu impurtante chì urdineghja à u cunsumadore per cumprà un pruduttu è unu di i fatturi impurtanti chì decidenu u valore di u produttu, alcuni passanu deliberatamente per calzatu, passanu per falsi, alcuni marcanu à l'aleatoriu, cunfonde u cuncettu, ingannà u cunsumadore.

7. resistenza à l'usura: si riferisce à u gradu di resistenza di u tessulu à l'usura, l'usura hè un aspettu maiò di danni di tela, affetta direttamente a durabilità di u tissu.
8.Appearance esigenze di cucitura: cumpresi a misurazione di specificazioni, difetti di a superficia, cucitura, stiratura, filu, macchie è differenza di culore, etc., per valutà l'apparenza cuntendu i difetti.In particulare, i zitelli cum'è un gruppu vulnerabile, hè sempre statu u nostru focu per prutege l'ughjettu, i zitelli utilizati tessili hè un cuntattu direttu cù i bisogni di u ghjornu di i zitelli, a so sicurità, cunfortu, i genitori è tutta a sucità sò u focu di l'attenzione.Per esempiu, i requisiti di i prudutti cù zippers, a lunghezza di a corda, a dimensione di u collu, a pusizione di cucitura di l'etichetta di durabilità di a marca, i requisiti di a decorazione, è i requisiti di a parte di stampa implicanu a sicurezza.

(2)Tessuti utilizati, accessori s'ellu ci sò sustanzi nocivi.I principali indicatori sò:  

Contenutu di formaldehyde:

1.A formaldeide hè spessu usata in a finitura di resina di fibra tessili pura è tessili mischiati è a finitura finali di certi prudutti di vestiti.Hà e funzioni di stiratura libera, shrinkproof, wrinkle-proof è decontaminazione faciule.Tessili di vestiti fatti chì cuntenenu formaldeide eccessiva, a formaldeide in u prucessu di e persone chì portanu sarà gradualmente liberata, a respirazione è u cuntattu di a pelle à traversu u corpu umanu, a formaldeide in u corpu di a membrana mucosa di e vie respiratorie è a pelle producenu stimulazione intensa, causanu malatie legate è ponu causà. cancru, intake-longu termine di bassu cuncintrazzioni formaldehyde pò causari perdita di l'appetite, perdita di pisu, debulezza, u sintomu cum'è l'insomnia, A toxicità à i zitelli hè manifestatu cum'è asma, tracheitis, anormalità chromosomal, è diminuite resistenza.

2.PH Value 

U valore PH hè un indice cumunimenti utilizatu chì indica a forza di l'acidu è l'alcalinità, generalmente trà 0 ~ 14 valore.A pelle umana porta una capa d'acidu debule per impediscenu l'ingressu di a malatia.Per quessa, i tessili, in particulare i prudutti chì venenu in cuntattu direttu cù a pelle, anu un effettu protettivu nantu à a pelle se u valore di pH pò esse cuntrullatu in a gamma di l'acidu neutru à debule.Se no, pò irritate a pelle, causendu danni à a pelle, bacteria è malatie.

3.Color Fastness

A solidità di u culore si riferisce à l'abilità di un tessili tintu o stampatu di mantene u so culore è u lustre originale (o micca sbiadisce) sottu l'azzione di diversi fatturi esterni durante u prucessu di tintura, stampa o usu.A solidità di u culore ùn hè micca solu ligata à a qualità di i prudutti tessili, ma ancu direttamente à a salute è a sicurità di u corpu umanu.I prudutti tessili, tinture o pigmenti cù una solidità di culore bassu ponu esse facilmente trasferiti à a pelle, è i cumposti organici dannosi è ioni di metalli pesanti cuntenuti in elli ponu esse assorbiti da u corpu umanu attraversu a pelle.In i casi di luce, ponu fà a ghjente prucedimentu;in i casi severi, ponu purtà à eritema è papule nantu à a superficia di a pelle, è ancu induce u cancer.In particulare, l'indici di solidità di u culore di saliva è di sudorazione di i prudutti di i zitelli hè particularmente impurtante.I zitelli è i zitelli ponu assorbe u culore per via di a saliva è di a sudorazione, è i tinti dannosi in tessili pruvucanu effetti avversi à i zitelli è i zitelli.

4.Odore peculiar

I tessili substandard sò spessu accumpagnati da qualchì odore, l'esistenza di l'odore indica chì ci sò residui chimichi eccessivi nantu à u tessili, chì hè l'indicatore più faciule per i cunsumatori per ghjudicà.Dopu à l'apertura, un tessili pò esse ghjudicatu per avè un odore s'ellu odore di unu o più di muffa, di pitroliu, di kerosene, di pesci o di idrocarburi aromatici.

5. Banned Azo Dyes

Banned azo dye stessu è ùn ci hè micca un effettu carcinogenic direttu, ma u so in certi cundizioni, soprattuttu a solidità di u culore poveru, una parte di u tintu serà trasferitu à a pelle di a persona da u tessili, in u prucessu di u metabolismu normale di secrezioni di u corpu umanu. di catalisi biologica sottu riduzzione di amine aromaticu, gradualmente assorbita da u corpu umanu à traversu a pelle, causanu a malatia di u corpu, è ancu a struttura di l'ADN originale pò cambià u corpu umanu, Induce cancru è cusì.

6.Disperse Tinture

U colorante allergicu si riferisce à certi coloranti chì ponu causà allergie di a pelle, a mucosa o l'allergii respiratorii di l'omu o l'animali.Attualmente, sò stati trovati un totale di 27 tipi di tinture sensibilizzate, cumprese 26 tipi di tinture disperse è 1 tipu di coloranti acidi.I tinti dispersi sò spessu usati per tinghje prudutti puri o mischiati di fibre di poliester, poliamide è acetate.

7.Heavy cuntenutu di metalli

L'usu di tinture cumplessi di metalli hè una fonte impurtante di metalli pisanti in tessili è fibre naturali vegetali pò ancu assorbe metalli pesanti da terra contaminata o aria durante u prucessu di crescita è trasfurmazioni.Inoltre, l'accessori di vestiti cum'è i zippers, i buttoni ponu ancu cuntene sustanzi di metalli pesanti gratuiti.I residui eccessivi di metalli pesanti in tessili pruvucanu una seria toxicità cumulativa una volta assorbita da u corpu umanu attraversu a pelle.

8.Residu di Pesticidi

Esisti principarmenti in fibre naturali (cotone) pesticidi, i residui di pesticidi in tessili sò generalmente struttura stabile, difficiuli à l'ossidazione, a descomposizione, a tossicità, assorbita da u corpu umanu à traversu a pelle per accumulà stabilità esiste in i tessuti di u corpu, è ancu u fegatu, i reni, accumulation tissue cori, cum'è interferenza secrezione nurmale di sintesi in u corpu.Liberazione, metabolismu, etc.

9.Flammability di tessili generale di vestiti

Ancu s'ellu ci sò più di dece mètudu di prova di rendiment di combustione di tessili, ma u principiu di a prova pò esse divisu in duie categurie: unu hè di pruvà a mostra di tessili di luce in diverse concentrazioni di ossigenu, nitrogenu, u percentuale di u minimu necessariu per sustene a combustione. in i gasi mischiati, cuntenutu ossigenu (canusciutu macari comu l 'indici di ossigenu limitu), è u indice di ossigenu limitu hà dettu u rendiment di combustione di tessili. hè di osservà è pruvà u puntu di fiamme tessili è poi accade a combustione (cumpresu a combustione di fume). Sottu u principiu di a prova, ci sò parechji indici per caratterizà u rendiment di combustione di tessili.Ci sò indici qualitativi per discrìviri e caratteristiche di a combustione, cum'è se a mostra hè brusgiata, fusione, carbonizazione, pirolisi, shrinkage, crimping and melt dropping, etc.There are also indicators quantitativi per discriverà e caratteristiche di combustione, cum'è a lunghezza di combustione o a larghezza ( o velocità di combustione), u tempu d'ignizione, u tempu di continuazione, u tempu di smoldering, u tempu di spargimentu di a fiamma, a zona dannata è u numeru di esposizione di fiamma, etc.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021