Benvenuti à i nostri siti web!

A diffarenza trà deformazione termale è u puntu di addolcimentu Vicar

Puntu softening Vica si rifiriscinu a plastica ingegneria, plastica generale è altri campioni di polimeru in u mediu di trasferimentu di calore liquidu, sottu una certa carica, un certu tassu di temperatura, hè 1mm2 ago pressatu in a prufundità di temperatura 1mm.

U puntu di vica softening hè utilizatu per cuntrullà a qualità di polimeru è cum'è un indicatore per identificà e proprietà termali di novi variità.Ùn rapprisenta micca a temperatura à quale u materiale hè utilizatu.

The English Heat deflection temperature (HDT) hè un paràmetru destinatu à spressione a relazione trà l'assorbimentu di u calore è a deviazione di l'ughjettu misurata.

A temperatura di deformazione termale hè misurata da a temperatura registrata sottu a carica specifica è variabili di forma.

Puntu di ammollimentu : a temperatura à a quale una sustanza s'addolcisce.

Principalmente si riferisce à a temperatura à a quale u polimeru amorfu principia à sbulicà.

Ùn hè micca solu ligatu à a struttura di polimeru, ma ancu in u so pesu moleculare.

Ci sò parechji metudi di determinazione.

I risultati di diversi metudi di determinazione sò spessu inconsistenti.

I più cumunimenti usati sòVicatè a lege globale.

Temperature di deformazione termale: Misura a deformazione (o ammorbidimentu) di un specimen sottu una certa carica à una certa temperatura.

Temperature di deformazione termale: Pigliate u spline standard cum'è un esempiu, sottu à una certa rata di riscaldamentu è carica, a temperatura currispundenti quandu a spline deflection cambia da 0.21mm.

Puntu softening Vica: à una certa rata di riscaldamentu è carica, u indenter in u campione standard 1mm di a temperatura currispundenti.

Ci hè dui standard per a tarifa di riscaldamentu è a carica.


Tempu di Postu: Aug-01-2022