Benvenuti à i nostri siti web!

Gamma di teste di prudutti di gomma è Articuli

I.Gamma di prudutti di prova di gomma:

1) Gomma: gomma naturale, gomma di silicone, gomma stirene butadiene, gomma nitrilica, gomma etilene propilene, gomma poliuretanica, gomma butilica, gomma fluorurata, gomma butadiene, gomma neoprene, gomma isoprene, gomma polisulfuru, gomma polietilene clorosulfonata.

2) Filu è cable: filu insulatu, filu audio, filu video, filu nudu, filu smaltatu, filu fila, filu elettronicu, gestione di rete, cable d'alimentazione, cable d'alimentazione, cable di cumunicazione, cable di radiofrequenza, cable di fibra ottica, cable di strumenti, cable di cuntrollu, cable coaxial, bobina di filu, cable di signale.

3) Tubu: tubu di tela clip, tubu tissutu, tubu ferita, tubu di maglia, tubu speciale, tubu di silicone.

4) Cintura di gomma: cinturione trasportatore, cinturione sincrona, cinturione V, cinturione piatta, cinturione trasportatore, pista di gomma, cinturione di arrestu d'acqua.

5) Lettini: culletti da stampa, culletti da stampa e tintura, culletti da carta, culletti in poliuretano.

6) Prodotti per ammortizzatori di gomma: parafanghi di gomma, ammortizzatori di gomma, giunzione di gomma, qualità di gomma, supporti di gomma, piedi di gomma, molla di gomma, tazza di gomma, cuscinetta di gomma, guardia d'angolo di gomma.

7) Prodotti di gomma medica: preservativi, tubi di trasfusione di sangue, intubazione, tubi medicali simili, palla di gomma, sprayer, pacifier, capezzoli, capezzoli, saccu di ghiaccio, saccu di ossigenu, saccu medicale simili, prutettore di dita.

8) Prodotti di sigillatura: sigilli, anelli di sigillatura (V - ring, O - ring, Y - ring), striscia di sigillatura.

9) Prodotti di gomma gonfiabili: zattera gonfiabile di gomma, pontone gonfiabile di gomma, pallone, salvagente di gomma, materasso gonfiabile di gomma, airbag di gomma.

10) Calzature di gomma: scarpi di pioggia, scarpi di gomma, scarpi sportivi.

11) Altri prudutti di gomma: pneumatici, suole, pipa di gomma, polvere di gomma, diaframma di gomma, saccu d'acqua calda di gomma, film, gomma di gomma, bola di gomma, guanti di gomma, pavimentu di gomma, piastrella di gomma, granule di gomma, filu di gomma, diaframma di gomma , tazza di silicone, piantazione di gomma di tendon, gomma di spugna, corda di gomma (linea), cinta di gomma.

II. Elementi di prova di rendiment di gomma:

1. Test di pruprietà meccanica: Resistenza à a trazione, forza di allungamentu constante, duttilità di gomma, densità / gravità specifica, durezza, proprietà di trazione, proprietà d'impattu, proprietà di lacrime (test di forza di lacrime), proprietà di compressione (compressione) Deformazione), forza adesiva, resistenza à l'usura (abrasione), rendiment à bassa temperatura, resilienza, assorbimentu d'acqua, cuntenutu di cola, prova di viscosità Mooney liquida, stabilità termica, stabilità di taglio, curva di curazione, tempu di scorching Mooney, prova di caratteristiche di curazione.

2.Test di proprietà fisiche: densità apparente, permeabilità à a luce, nebbia, indice giallu, bianchezza, ratio di gonfiore, cuntenutu di l'acqua, valore di l'acidu, indice di fusione, viscosità, ritirata di muffa, culore esterno è lustre, gravità specifica, puntu di cristallizazione, flash. puntu, indice di refractive, stabilità termica di u valore epossidicu, temperatura di pirolisi, viscosità, puntu di congelazione, valore d'acidu, cuntenutu di cendra, cuntenutu di umidità, perdita di calore, valore di saponificazione, u cuntenutu di ester.

Test di resistenza 3.Liquid: oliu lubricating, benzina, oliu, acidi è alkali resistenza à l'acqua di solventi organici.

4.Test di performance di combustione: torcia d'alcool di combustione verticale ignifuga di combustione stradale di combustione di propanu densità di fumu di combustione tasso di combustione efficace valore caloricu di combustione liberazione di fumu totale

5. Pruvenza di prestazione applicabile: conduttività termale, resistenza à a corrosione, resistenza à a bassa temperatura, resistenza idraulica, performance d'insulazione, permeabilità di l'umidità, sicurezza di l'alimentariu è di droga è prestazioni di salute.

6.Deteczione di u funziunamentu elettricu: misurazione di resistività, prova di forza dielettrica, constante dielettrica, perdita dielettrica Misura tangente d'angolo, misurazione di resistenza d'arcu, prova di resistenza di volume, test di resistività di volume, voltage di rupture, forza dielettrica, perdita dielettrica, constante dielettrica, prestazione elettrostatica.

7. Test di rendimentu di l'invecchiamentu: (umitu) invecchiamentu termale (resistenza à l'invecchiamentu di l'aria calda), invechjamentu di l'ozonu (resistenza), invechjamentu di lampade UV, invechjamentu di nebbia salina, invechjamentu di lampade xenon, invechje di lampa d'arcu di carbonu, invecchiamentu di lampa alogena, resistenza à u clima, resistenza à l'invecchiamentu , prova di invecchiamentu di u clima artificiale, prova di invechjamentu à alta temperatura è prova di invecchiamentu à bassa temperatura, invecchiamentu alternatu à alta è bassa temperatura, invecchiamentu mediu liquidu liquidu mediu, prova di esposizione à u clima naturale, vita di almacenamento di materiale Calculu, prova di spray sali, prova di umidità è calore, SO2 - prova d'ozone, prova di invechjamentu di l'ossigenu termale, cundizioni specifiche di l'utilizatori di prova di invechjamentu, temperatura di fragilità à bassa temperatura.


Tempu di post: 10-ghjugnu-2021