Benvenuti à i nostri siti web!

Gamma di imballaggio è standard

Gamma di prova

Prudutti di prova

Materia prima di imballaggio Related

Polietilene (PE, LDPE, HDPE, LLDPE, EPE), polipropilene (PP), polistirene (PS) polivinilcloruro (PVC), polietilene tereftalato glicol (PET), polivinilidene dicloroetilene (PVDC), poliammide (PA) alcol polivinilico (PVA) , copolimeru di etilene-vinil acetate (EVA), policarbonate (PC), polycarbamate (PVP)
Plastiche fenoliche (PE), plastiche urea-formaldeide (UF), plastiche melaminiche (ME)

Film plasticu

Cù polietilene di bassa densità (LDPE), polietilene d'alta densità (HDPE), polipropilene (PP) è materiale di cloruru di polivinile (PVC) - basatu.

Bottiglie di plastica, secchi, lattine è contenitori di tubi

I materiali utilizati sò principarmenti polietilene è polipropilene d'alta è bassa densità, ma ancu clorur di polivinile, poliamide, poliestirene, poliester, policarbonate è altre resine.

Tazza, scatula, piastra, casu, etc

In polietilene d'alta è bassa densità, polipropilene è polistirene, materiale in foglia spumatu o micca spumatu, utilizatu per imballaggi alimentari.

Materiale di imballaggio a prova di shock è ammortizzante

Plastica spuma fatta di poliestirene, polietilene di bassa densità, poliuretanu è cloruru di polivinile.

Materiali di sigillatura

Sigillanti è rivestimenti di tappi di bottiglia, guarnizioni, etc., usati cum'è materiali di sigillatura per barili, buttigli è lattine.

Materiale di cinta

Nastro d'imballaggio, film lacrimale, cinta adesiva, corda, ecc. Una striscia di polipropilene, polietilene d'alta densità o clorur di polivinile, orientata da a tensione uniaxial.

Materiali di imballaggio compositu flessibili

Imballaggio flessibile, film alluminatu, core di ferru, film compositu di foglia d'aluminiu, carta alluminizzata à vacuum, film compostu, carta composta, BOPP, etc.

Gamma di prova

Elementi di prova

Obstruisce u rendiment

Per i cunsumatori, i prublemi di sicurezza alimentaria più cumuni includenu principalmente rancidità oxidativa, mildiu, umidità o disidratazione, odore o aroma o perdita di sapori, etc. L'indici di rilevazione principali includenu: permeabilità di gas organicu, permeabilità di gas d'alta è bassa temperatura di film di imballaggio, ossigenu. permeabilità, permeabilità di gas di diossidu di carbonu, permeabilità di nitrogenu, permeabilità di l'aria, permeabilità di gas infiammabili è splusivi, permeabilità di l'ossigenu di u containeru, permeabilità di vapore d'acqua, etc.

Capacità meccanica

E proprietà fisiche è meccaniche sò l'indici basi per misurà a prutezzione di u cuntenutu di l'imballu in a pruduzzione, u trasportu, a visualizazione di u scaffale è l'usu, cumpresi i seguenti indici: resistenza di trazione è allungamentu, forza di buccia, forza di ligame termale, forza d'impattu di pendulu, forza d'impattu di palla caduta, forza d'impattu di caduta di dardo, forza di puntura, forza di lacrime, resistenza di strofinamentu, coefficient d'attrito, prova di cucina, prestazioni di sigillatura di imballaggio, trasmissione di luce, nebbia, etc.

Pruprietà igienica

Avà i cunsumatori prestanu sempre più attenzione à l'igiene è a sicurezza di l'alimentariu, è i prublemi domestici di sicurezza alimentaria emergenu in un flussu infinitu, è a prestazione d'igiene di i materiali di imballaggio ùn pò esse ignorata.L'indicatori principali sò: residu di solvente, ortoplastificante, metalli pesanti, cumpatibilità, cunsumu di permanganate di potassiu.

A pruprietà cushioning di u materiale cushioning

Scossa dinamica, pressione statica, trasmissibilità di vibrazione, deformazione permanente.

Test di u produttu

Test di l'articulu

Testing Standard

Pacchettu (metudu standard)

Prestazione di stacking

Prove di basa per l'imballu per u trasportu - Parte 3: Metudu di prova di stacking di carica statica GB/T 4857.3

resistenza à a compressione

Prove basi per imballaggi per u trasportu - Parte 4: Metodi di prova per a compressione è l'impilamentu cù una macchina di prova di pressione GB/T 4857.4

Scarta prestazione

Metudu di prova per a goccia di i pezzi di imballaggio è di trasportu GB/T 4857.5

Prestazione ermetica

Metudu di prova per a tenuta à l'aria di i cuntenituri di imballaggio GB/T17344

Imballaggio di merchenzie periculosi

Codice per l'ispezione di l'imballu per e merchenzie periculose per l'esportazione - Parte 2: Ispezione di prestazione SN/T 0370.2

Saccu periculosu (Waterway)

Codice di sicurezza per l'ispezione di imballaggio di merchenzie periculose trasportate per via navigabile GB19270

Pacchi periculosi (aria)

Codice di sicurezza per l'ispezione di l'imballu di merchenzie periculose per l'aria GB19433

Pruprietà di cumpatibilità

Test di compatibilità plastica per u trasportu di imballaggio di merchenzie periculose GB/T 22410

Container riutilizzabile

Requisiti di dimensione, impilamentu, prestazioni di caduta, prestazioni di vibrazione, prestazioni di sospensione, stack anti-skid, tasso di deformazione di retrazione, prestazioni sanitarie, etc.

Scatola di fattura di plastica alimentaria GB/T 5737
Vinu in bottiglia, scatula di fattura in plastica per bevande GB/T 5738
Scatola di fattura di logistica plastica BB/T 0043

Sacchetti di trasportu flessibili

Forza di trazione, allungamentu, resistenza à u calore, resistenza à u friddu, prova di stacking, prova di sollevamentu periodica, prova di elevazione superiore, prova di caduta, etc.

Borsa di cuntainer GB/T 10454
Metudu di prova per l'elevazione ciclica superiore di sacchetti di container SN/T 3733
Contenitore flessibile per merci non pericolose JISZ 1651
Regoli per l'ispezione di a manipulazione di sacchetti di cuntainer per l'imballu di trasportu di merchenzie d'esportazione SN/T 0183
Specificazione per l'ispezione di sacchetti di container flessibili per l'imballaggio di trasportu di merchenzie d'esportazione SN/T0264

Materiali di imballaggio per l'alimentariu

Pruprietà igienica, metalli pisanti

Metudu per l'analisi di u standard di salute per i prudutti stampati in polietilene, polistirene è polipropilene per imballaggi alimentari GB/T 5009.60
Standard di salute per l'analisi di resine di policarbonate per i materiali di imballaggio di contenitori alimentari GB/T 5009.99
Metudu standard per l'analisi di resine di polipropilene per imballaggi alimentari GB/T 5009.71
  • Limite generale di migrazione
Materiali in cuntattu cù l'alimentariu - Materiali polimeri - Metudu di prova per a migrazione tutale in analoghi alimentari in acqua - Metudu di immersione totale SN/T 2335

Monomeru di cloruru di vinile, monomeru di acrilonitrile, etc

Materiali in cuntattu cù l'alimentariu - Materiali polimeri - Determinazione di acrilonitrile in analoghi alimentari - Cromatografia di gas GB/T 23296.8Materiali di cuntattu cù l'alimentariu - Determinazione di cloruru di vinile in analoghi alimentari di materiali polimerici - Cromatografia di gas GB / T 23296.14

Tempu di post: 10-ghjugnu-2021