YYT-07A Tester di fiamma per tessuti

Descrizzione breve:


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Cundizioni di travagliu è principali indici tecnichi di u strumentu

1. Temperatura ambiente: - 10 ℃ ~ 30 ℃

2. Umidità relativa: ≤ 85%

3. Tensione è putenza di l'alimentazione: 220 V ± 10% 50 Hz, putenza menu di 100 W

4. Schermu tattile / cuntrollu, parametri relativi à u schermu tattile:

a. Dimensione: 7 "dimensione effettiva di u display: 15,5 cm di lunghezza è 8,6 cm di larghezza;

b. Risoluzione: 480 * 480

c. Interfaccia di cumunicazione: RS232, 3.3V CMOS o TTL, modu di portu seriale

d. Capacità di almacenamentu: 1 g

e. Usendu a visualizazione di l'unità FPGA di hardware puru, u tempu di partenza "zero", l'accensione pò esse eseguita

f. Utilizendu l'architettura m3 + FPGA, m3 hè rispunsevule di l'analisi di l'istruzzioni, FPGA si cuncentra nantu à u display TFT, è a so velocità è affidabilità sò superiori à schemi simili.

g. U controller principale adotta un processore à bassa putenza, chì entra automaticamente in modalità di risparmiu energeticu

5. U tempu di fiamma di u beccu Bunsen pò esse stabilitu arbitrariamente, è a precisione hè ± 0,1 s.

A lampada Bunsen pò esse inclinata in a gamma di 0-45 gradi

7. Accensione automatica à alta tensione di a lampada Bunsen, tempu d'accensione: impostazione arbitraria

8. Fonte di gas: u gas deve esse sceltu secondu e cundizioni di cuntrollu di l'umidità (vede 7.3 di gb5455-2014), u propanu industriale o u butanu o u gasu mischiatu propanu/butanu deve esse sceltu per a cundizione a; u metanu cù una purezza micca inferiore à 97% deve esse sceltu per a cundizione B.

9. U pesu di u strumentu hè di circa 40 kg

Introduzione di a parte di cuntrollu di l'equipaggiu

parte di cuntrollu di l'equipaggiu

1. Ta -- tempu di applicazione di a fiamma (pudete cliccà direttamente nant'à u numeru per entre in l'interfaccia di a tastiera per mudificà u tempu)

2. T1 -- registrà u tempu di combustione di a fiamma di a prova

3. T2 -- registrà u tempu di combustione senza fiamma (vale à dì fumu lentu) di a prova

4. Eseguisce - appughjà una volta è move a lampada Bunsen versu u campione per inizià a prova

5. Stop - a lampada Bunsen tornerà dopu avè premutu

6. Gas - appughjà l'interruttore di gas

7. Accensione - appughjà una volta per accende automaticamente trè volte

8. Timer - dopu avè premutu, a registrazione T1 si ferma è a registrazione T2 si ferma di novu

9. Salvà - salvà i dati di prova attuali

10. Ajustà a pusizione - adupratu per aghjustà a pusizione di a lampada Bunsen è di u mudellu

Cundiziunamentu è asciugatura di i campioni

Cundizione a: u campione hè piazzatu in e cundizioni atmosferiche standard specificate in gb6529, è dopu u campione hè messu in un cuntainer sigillatu.

Cundizione B: mette u campione in un fornu à (105 ± 3) ℃ per (30 ± 2) min, caccià lu è mette lu in un asciugatore per u raffreddamentu. U tempu di raffreddamentu ùn deve esse inferiore à 30 min.

I risultati di a cundizione a è di a cundizione B ùn sò micca paragunabili.

Preparazione di u campione

Preparate u campione in cunfurmità cù e cundizioni di cundiziunamentu di l'umidità specificate in e sezzioni sopra:

Cundizione a: a dimensione hè 300 mm * 89 mm, 5 campioni sò presi da a direzzione longitudine (longitudinale) è 5 pezzi sò presi da a direzzione latitudinale (trasversale), cù un totale di 10 campioni.

Cundizione B: a dimensione hè 300 mm * 89 mm, 3 campioni sò presi in direzzione longitudine (longitudinale), è 2 pezzi sò presi in direzzione latitudinale (trasversale), cù un totale di 5 campioni.

Posizione di campionamentu: tagliate u campione à almenu 100 mm da u bordu di u tissutu, è i dui lati di u campione sò paralleli à e direzzione di ordito (longitudinale) è di trama (trasversale) di u tissutu, è a superficia di u campione deve esse priva di contaminazione è di rughe. U campione di ordito ùn pò esse pigliatu da u listessu filu di ordito, è u campione di trama ùn pò esse pigliatu da u listessu filu di trama. Sè u pruduttu deve esse pruvatu, u campione pò cuntene cuciture o ornamenti.

Passi di l'operazione

1. Preparate u campione secondu i passi sopra, fissate u mudellu nantu à a clip di mudellu tessile, mantene u campione u più pianu pussibule, è poi appende u mudellu nantu à l'asta di sospensione in a scatula.

2. Chjude a porta principale di a camera di prova, appughjà u gasu per apre a valvula di furnimentu di gasu, appughjà u buttone d'accensione per accende a lampada Bunsen, è aghjustà u flussu di gasu è l'altezza di a fiamma per rende a fiamma stabile à (40 ± 2) mm. Prima di a prima prova, a fiamma deve esse brusgiata stabilmente in questu statu per almenu 1 minutu, è dopu appughjà u buttone di spegnimentu di u gasu per spegne a fiamma.

3. Appughjà u buttone d'accensione per accende u beccu Bunsen, aghjustà u flussu di gasu è l'altezza di a fiamma per rende a fiamma stabile à (40 ± 2) mm. Appughjà u buttone d'avviu, a lampada Bunsen entrerà automaticamente in a pusizione di u mudellu, è tornerà automaticamente dopu chì a fiamma hè applicata à u tempu stabilitu. U tempu per chì a fiamma sia applicata à u campione, vale à dì u tempu d'accensione, hè determinatu secondu e cundizioni di cuntrollu di l'umidità selezziunate (vede u Capitulu 4). A cundizione a hè 12s è a cundizione B hè 3S.

4. Quandu a lampada Bunsen torna, T1 entra automaticamente in u statu di timing.

5. Quandu a fiamma di u mudellu si spegne, appughjà u buttone di cronometraggio, T1 ferma u cronometraggio, T2 principia u cronometraggio automaticamente.

6. Quandu a fumata di u mudellu hè finita, appughjà u buttone di cronometraggio è T2 ferma u cronometraggio

7. Fate 5 Stili à turnu. U sistema esce automaticamente da l'interfaccia di salvataggio, selezziunate u nome di locu, inserite u nome da salvà è cliccate nant'à salvà.

8. Aprite l'installazioni di scaricu in u laburatoriu per scaricà i gasi di combustione generati durante a prova.

9. Aprite a scatula di prova, cacciate u campione, piegate una linea dritta longu u puntu più altu di a zona dannighjata longu a direzzione di a lunghezza di u campione, è dopu appende u martellu pesante sceltu (furnitu da sè) à a parte inferiore di u campione, à circa 6 mm di distanza da i so bordi inferiori è laterali, è dopu alzate lentamente l'altra parte di l'estremità inferiore di u campione à manu, lasciate appende u martellu pesante in aria, è dopu mettelu in terra, misurate è registrate a lunghezza di u strappu di u campione è a lunghezza di u dannu, cù una precisione di 1 mm. Cum'è mostratu in a figura sottu, per u campione fusu è cunnessu inseme durante a combustione, u puntu di fusione più altu prevalerà quandu si misura a lunghezza dannighjata.

cuntrollu di l'equipaggiu parte 2
cuntrollu di l'equipaggiu parte 3

Misurazione di a lunghezza di u dannu

10. Eliminate i detriti da a camera prima di pruvà u prossimu campione.

Calculu di u risultatu

Sicondu e cundizioni di regulazione di l'umidità in u Capitulu 3, i risultati di u calculu sò i seguenti:

Cundizione a: i valori medi di u tempu di postcombustione, u tempu di combustione lenta è a lunghezza dannighjata di i campioni 5-fast in direzzione longitudine (longitudinale) è latitudinale (trasversale) sò calculati rispettivamente, è i risultati sò precisi à 0,1 s è 1 mm.

Cundizione B: i valori medi di u tempu di postcombustione, u tempu di combustione lenta è a lunghezza dannighjata di 5 campioni sò calculati, è i risultati sò precisi à 0,1 s è 1 mm.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu