Benvenuti à i nostri siti web!

Colorimetru automaticu YYP103C

Descrizione breve:

YYP103C Chroma meter automaticu hè un novu strumentu sviluppatu da a nostra cumpagnia in u

a prima determinazione chjave completamente automatica di l'industria di tutti i culori è i paràmetri di luminosità,

largamente utilizatu in a fabbricazione di carta, stampa, stampa tessili è tintura, industria chimica,

materiali custruzzioni, smaltu ceramica, granu, sali è altre industrie, per u

determinazione di u biancu è u giallu di l'ughjettu, u culore è a differenza di culore,

pò ancu esse misurata l'opacità di carta, a trasparenza, u coefficient di dispersione di luce, l'assorbimentu

coefficient d'absorption di tinta è valore.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introduzione di u produttu

YYP103C Chroma meter automaticu hè un novu strumentu sviluppatu da a nostra sucietà in a prima determinazione chjave completamente automatica di l'industria di tutti i culori è parametri di luminosità, largamente utilizatu in a fabbricazione di carta, stampa, stampa tessili è tintura, industria chimica, materiali di costruzione, smaltu ceramicu, granu, sali. è altre industrii, per a determinazione di u biancu è u giallu di l'ughjettu, u culore è a differenza di culore, ponu ancu esse misurati l'opacità di carta, a trasparenza, u coefficient di dispersione di luce, u coefficient d'absorption è u valore d'absorption di tinta.

Funzioni di u produttu

(1))5 inch TFT LCD touch screen di culore, l'operazione hè più umanizzata, i novi utilizatori ponu esse ammaistrati in un cortu periodu di tempu usenduu metudu

(2)Simulazione di l'illuminazione di l'illuminazione D65, utilizendu u sistema di culore cumplementari CIE1964 è u culore di spaziu di culore CIE1976 (L*a*b*)formula di differenza.

(3)U novu disignu di a scheda madre, utilizendu l'ultime tecnulugia, CPU usa un processore ARM di 32 bit, migliurà u processua velocità, i dati calculati sò più precisi è rapidi cuncepimentu d'integrazione elettromeccanica, abbandunà u prucessu di teste ingombrante di a rota manuale artificiale, l'implementazione vera di u prugramma di prova, una determinazione di u precisu è efficiente..

(4) Utilizendu l'illuminazione d/o è a geometria d'osservazione, u diametru di bola diffusa 150 mm, u diametru di u foru di prova hè 25 mm.

(5) Un assorbitore di luce, eliminà l'effettu di a riflessione speculare

(6)Aghjunghjite una stampante è una stampante termale impurtata, senza l'usu di tinta è culore, senza rumore quandu travaglia, velocità di stampa veloce

(7)Reference sample pò esse fisicu, ma dinù di dati,? Pudete almacenà finu à deci solu informazioni di riferimentu di memoria

(8) Hcum'è a funzione di memoria, ancu s'è a perdita di putenza di l'arrestu à longu andà, zeroing di memoria, calibrazione, mostra standard è un

valori di mostra di riferimentu di l'infurmazioni utili ùn hè micca persu.

(9) Eequipatu cù una interfaccia standard RS232, pò cumunicà cù u software di computer

Applicazione di u produttu

(1)Determinazione di u culore di l'ughjettu è a diffarenza di culore, rappurtate i valori tristimulus di u fattore di riflettanza diffusa Rx, Ry, Rz, X10, Y10, Z10,

(2)coordinate di cromaticità X10, Y10, L*, a*, b* leggerezza, croma, saturazione, angolo di tonalità C*ab, h*ab, D lunghezza d'onda principale, eccitazione

(3)Purezza di Pe, differenza di chroma ΔE*ab, differenza di luminosità ΔL*. differenza cromatica ΔC*ab, differenza di tonalità ΔH*ab, Hunter L, a, b

(4)CIE (1982) determinazione di u biancu (biancu visuale Gantz) W10 è u valore di culore parziale Tw10

(5) Determinazione di u biancu di l'ISO (luminosità di u raggiu R457) è u biancu Z (Rz)

(6)Determinà u gradu di sbiancante fluorescente di emissioni di fosforu

(7) WJ Determinazione di u biancu di i materiali di custruzzione è i prudutti minerali non metallichi

(8) Determinazione di u biancu Hunter WH

(9) Determinazione di u giallu YI, opacità, coefficient di dispersione di luce S, coefficient d'assorbimentu otticu OP A, trasparenza, valore di assorbimentu di tinta.

(10) Misurazione di a riflessione di densità ottica? Dy, Dz (concentrazione di piombo)

Norme tecniche

Strumentu cuncordatu cù GB 7973, GB 7974, GB 7975, ISO 2470, GB 3979, ISO 2471, GB 10339, GB 12911, GB 2409 è altre disposizioni cunnesse.

paràmetru tecnicu

YYP103B Manuale di l'usu di u Misuratore di Luminosità è Colore

 

1 Scopu

1.1 Misura u culore è l'aberrazione cromatica di a riflessione di l'ughjettu

1.2 Misura a luminosità ISO (biancu blu R457) è u gradu di sbiancante fluorescente di materiali sbiancanti fluorescenti

1.3 Misura u biancu CIE (biancu Ganz W10 è u valore di culore TW10)

1.4 Misura u biancu di ceramica

1.5 Misura u biancu di i materiali di custruzzione è i minerali non-metallici

1.6 Misura Hunter System Lab è Hunter (Lab) whiteness

1.7 Misura u giallu

1.8 Misura l'opacità, a trasparenza, u coefficient di dispersione di a luce è u coefficient d'assorbimentu di a luce di a mostra di prova

1.9 Misura u valore di assorbimentu di a tinta di stampa

 

2 Caratteristiche tecniche principali

2.1 Simula l'illuminante D65 per l'illuminazione. Adoptate u sistema di supplementu chroma CIE 1964 è CIE 1976L*a*b*Formula di aberrazione cromatica di u spaziu di culore.

2.2 Aduttà d/o illuminazione per osservà e cundizioni geomètrica. U diametru di a bola di riflessione diffusa hè di 150 mm è di u foru di prova hè di 25 mm. Ci hè un assorbitore di luce per eliminà l'influenza di a luce riflessa speculare di a mostra di prova.

Elementu paràmetru

Indice di tecnica

putenza AC (100240) V,(50/60) Hz
Ambiente di travagliu Temperature: (1035),Umidità relativa< 85
Dimensione di mostra Aviò di prova≥φ30 mm,Spessore40 mm
Accuratezza Coordenate di culore0,001,Altri0,01
Stabilità di u valore di misura 30 minuti dopu à preriscaldamentu, à l'internu±5°C,0.1
Errore di ripetibilità RxRyRz0,03,Coordenate di culore0,001,, R4570,03
Printer Stampante termica integrata
Interfaccia di cumunicazione RS232
Dimensione esterna 380(L*)260(W)*400(H)mm
U pesu netu di u strumentu 15 kg

 

3 Caratteristiche di a struttura

3.1 Adoptate LCD high-pixel è interfaccia operativa di menu cù suggerimenti chinesi detallati. Hà un funziunamentu faciule è una visualizazione diretta.

3.2 Adoptate una stampante minitipu termosensibile à alta velocità per i dati chì anu da esse stampati cù un ligeru rumore.

3.3 L'equipaggiu adopta un disignu di struttura meccanica integrativa è hè in generale bella è ferma.

A parte bassa di l'equipaggiu hà una presa (cù fusible 1S à l'internu) è un interruttore di putenza. L'estremità di u socket chì cunnetta a terra (cunnessa a cunchiglia di l'equipaggiu) deve esse cunnessu in modu affidabile. A parte suprana hè u corpu principale di l'equipaggiu cù e parti fotoelettriche di misura in l'internu. A parte inferiore di a bola di riflessione diffusa hè un foru di misurazione è a so parte inferiore hè dotata di supportu di prova di prova è compactatore. Pone a mostra di prova nantu à u supportu è pressu sottu à u foru di misurazione. U latu di pulling board hè dotatu di filtru di bloccu UV; gira u bullonu di regulazione accantu à u tavulu di tiratu di manca per aghjustà u gradu di l'illuminazione UV; quandu si misura u gradu di sbiancatura fluorescente, tira fora u tavulu di pulling per eliminà a radiazione UV di l'illuminazione. L'operatore gira u volante à u latu drittu per cambià trà R457, Rx, Ry è Rz è decide l'orientazione da u sensu di a manu. Si mostra successivamente R457RxRyRz in l'angulu inferjuri destra di LCD. A lampadina à l'alogenuro di tungstenu di a fonte di luce hè situata in u paraluce posteriore di lenti. L'altezza di u filamentu deve esse livellu à u centru di u condensatore. Hè dotatu di canistru neru è tavulinu standard di travagliu per a calibrazione di l'equipaggiu.

Graficu 4-1 Pannellu di tastiera

3.4 Vede u teclatu in u Graficu 4-1 è e funzioni sò i seguenti:

Chjave

Funzioni

Zeru

Adupratu per ottene zero, mette un canister neru, RxRyRzR457duverebbe ottene zero separatamente.

Calibrate

Adupratu per calibre, postu bordu standard, RxRyRzR457deve calibrate separatamente.
Cambia in modalità menu è inserisce u modu di dati, sguassate i dati in modu di prova.
Cambia di Menu selezziunatu o micca, a chjave aumentata in l'inserimentu di dati, pò navigà in precedente 8 volte u valore misuratu è u valore misuratu pò esse usatu per sguassà.
Cunfirmatu in u Menu, stabilisce dati multi-linea cum'è una chjave di shift. Cromaticità misurata cum'è calculata è buttone di navigazione.

Set

U numeru di paràmetri, cercate i dati misurati di croma, stabilisce a mostra di riferimentu, paràmetri di opzioni, paràmetri di paràmetri, paràmetri di tempu.

Ri

I

Misura dopu l'inchiostra rivestita Ri, è mostra u valore di assorbimentu di tinta. Nota: Sicondu u so ordine: necessariu per misurà i valoriRprima di tinta senza rivestimentu.

R∝

Misura i valoriRdi tinta uncoated, o valoriRdi mostra multi-strati non trasparenti.

R0

OP.T

A misurazione di l'opacità, a trasparenza, u coefficient di dispersione di a luce, u coefficient d'assorbimentu di a luce di i valori di mostra di una sola capa (canistru neru) è mostra l'opacità, a trasparenza, u coefficient di dispersione di a luce, u coefficient d'assorbimentu di a luce (articuli selezziunati).
Nota:A misura di l'opacità, u coefficient di scattering di a luce, u coefficient d'absorzione di a luce deve esse misurataRvalore prima, a trasparenza di misura R84 u valore deve esse misuratu prima.

R84

Valori di campionu di misurazione unicu stratu (tavola standard 84 gradi): trasparenza di misura R84 valore

Stampa

Interruttore di stampa. Angulu in basso à manca di u screnu mostra u statu di u so switch.

D/F

Misura di a densità ottica Dy, Dz (concentrazione di piombo), o misurazione di a luminosità di fluorescenza F.

RF

Inserite u numeru di campioni di riferimentu cum'è a basa per u calculu di dati di mostra di riferimentu di croma, a mostra di riferimentu di input pò esse misurata in cundizioni di prova.

Testu

Chjave di prova

Av

Valore mediu di l'os test

3.5 Figura di apparenza di l'equipaggiu

 

4 Simbuli è formula di termini di misurazione

4.1 CuloreCulore

I fatturi di riflessione diffusa di culori rossi, verdi è blu:è

Valori di stimulu:

 

Coordinate di cromaticità:

 

Indice di luminosità:

Indice Chroma:

Cromaticità:,

Angulu di tonalità: ,

Luminosità di u spaziu di culore di Hunter Lab:

Chroma di u spaziu di culore di Hunter Lab:

 

Lunghezza d'onda dominante: (Unità: nm), u valore negativu hè a lunghezza d'onda di u culore cumplementari

Purezza di eccitazione:

U giallu:

4.2 Aberrazione cromatica

Aberrazione di luminosità:

Aberrazione di cromaticità:

Aberrazione di tonalità:

Aberrazione cromatica totale:

 

 

4.3 Bianchezza blu (bianchezza ISO): R457

Grau di sbiancante fluorescente:

4.4 Ganz biancu

Bianchezza CIE:

Cast di culore:

Applicata à e cundizioni cum'è seguente:

 

U valore negativu di u culore di culore indica u cast rossu è u valore pusitivu indica u cast blu è verde.

4.5 Bianchezza ceramica

A bianchezza calculata da a formula di u biancu di u cast verde è u giallu per a ceramica di ogni ghjornu secondu GB / T 1503-92 hè a seguente:

 

(Verde biancu quandu)

 

(Giallu biancu quandu o )

In e formule: ;

4.6 U biancu di i materiali di custruzzione è i minerali non-metallici

4.7 Hunter whiteness

4.8 Opacità:

In e formule:-- u spinu neru hè rivestitu cù un pezzu di carta di prova, u fattore di riflessione diffusa Ryvalore misuratu

——Ryvalore misuratu di u campione di prova multistrati (opacu)

4.9 Trasparenza:

In e formule: R84——adoptà Ry= 84 lavagna bianca cum'è rivestimentu posteriore, valore misuratu di mostra di prova di una sola capa

4.10Lcoefficient de diffusion de lumière S, coefficient d'absorption de lumière A

,(

,(

In e formule: g——test sample quantification

4.11 Valore di assorbimentu di tinta di pittura:

In e formule: R——testa u valore misuratu di a mostra prima di applicà a tinta di pittura

R′——testu di mostra di u valore misuratu dopu l'applicazione di tinta di pitturafodera posteriore di prova originale

c——coefficient di tinta di pittura

4.12 Bianchezza definita da l'utilizatori:

In e formule: a è b pò esse stabilitu da l'utilizatore è ponu sia pusitivu sia negativu

 

5 Ajuste di l'equipaggiu

L'apparechju U =      ; FA =          .

Nota: eccettu per a misurazione di a luminosità di fluorescenza F,a piastra si tira fora quandu hè necessariu, tutte e altre operazioni devenu spinghje a piastra finu à a fine (angulu in basso à manca di u display LCD).

5.1 Ottene zero 
Gira u volante à a manuR457 .Preme a chjave zero per vede u graficu seguente:

Pone u canister neru, poi pressu . Ci hà da piglià circa 3 seconde per finisce ottene zero. E poi gira a manu-rota à Rx, Ry, Rz, rispettivamente, ottene zero secondu a listessa operazione.

5.2 calibrazione

Gira u volante à a manuR457 .Press calibrate key per vede u graficu seguente:

Pulsà a chjave per inserisce u valore di u bordu standard No.1, dopu appughjà u buttonese sta dati hè u listessu cù u bordu standard, poi pressuchjave direttamente, questua calibrazione dura circa trè seconde per finisce. Allora girate a manu-rota à Rx, Ry, Rz, rispettivamente, fate a calibrazione cù a listessa operazione.

5.3 No. paràmetri (è specificà u cromatisimu di a mostra di riferimentu) 
Pressendu a chjave "set" per vede u menu principale cum'è seguente:

Pulsà a chjave "set", dopu chjave, vede cum'è seguente:

Number (No) u primu è riferimentu campionu (rf) No. linkage, l 'ultimi dui digitale sò numeri arbitraria, l 'ultimi dui cum'è 00, tandu ùn vi mustrarà u so Number in a prova, altrimenti mostra u so Number. Cusì u numeru efficace hè X01 ~ X99.
Per esempiu, numeratu 202, allora u numeru currispundenti à i campioni di cromatismu di prova per a referenza ref.2.

5.4 Sfoglia

Per navigà i dati per u sample numeratu

Pulsà a chjave "set", poi appughjà parechje volte di chjave per selezziunà u menu diSfoglia, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

Entre l'ultimi dui digitale di numeri sò stati misurati, appughjà chjave, pò esse acquistatu da u numeru di dati chrominance.

5.5 Impostazione di mostra di riferimentu
Per pruvà u cromatismu, duvete avè una mostra di riferimentu. L'apparechju pò entre in 10 gruppi di a mostra di riferimentu, avè duie manere di input, un input di dati, l'altru hè a misurazione di campioni di input.

5.5.1 Input di dati cum'è seguente:

Pulsà a chjave "set", poi appughjà parechje volte di chjave per selezziunà u menu diEsempiu di riferimentu, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

Preme a chjave per inserisce dati, shift, chjave RF per calculà è "set" chjave per esce.

5.5.2 Ingressu campioni cum'è seguente:

In e cundizioni di prova, appughjà a chjave RF, cum'è seguente:

Gira a manu-rota per pruvà RxRyRz separatamente, vale à dì u valore di mostra inseritu, pò ancu pruvà parechje volte è ottene u valore mediu.

5.6 Opzione Chroma

Press "set" chjave, è appughjà parechje volte di chjave per Selezziunà u menu diopzione chroma, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

Opzione currispundenti mostra "Y" espressa selezziunata, "N" indica chì nisuna elezzione, "Y" spressione priurità.
YI: giallu, W10 Ganz whiteness (CIE),

Ws U biancu definitu da l'utilizatori, WJ Bianchezza di i materiali di costruzione, WHBianchezza di cacciatore.

5.7 Opzione OP.TSA

Press "set" chjave, è parechje volte di chjave per Selezziunà u menu diOpzione OP.TSA, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

L'opzione currispondente mostra "Y" espressa selezziunata, "N" indica chì nisuna elezzione

5.8 Parametrizzazione (U, FA, g, c)

5.8.1 Ajusting lighting UV radiance degree

Se misurate a R457a bianchezza di u campione di prova di sbiancatura fluorescente, mette nantu à a tavola di travagliu N ° 3, girate u volante à a pusizione R457,push the pulling board, Allora appughjà u tastu di prova (chjave di misurazione). U numeru affissatu deve esse vicinu à u R457valore standard di bordu N ° 3 (a diffarenza ùn deve esse più cà 0,3). Se u numeru affissatu hè più bassu di u valore standard, girate in u sensu orariu u bullonu di regulazione vicinu à a tavola di trazione cù un picculu cacciavite intagliatu (altrimenti, s'ellu hè più di u valore standard, girate u bullonu di regulazione in senso antiorario) è spinge a tavola di tiratura finu à a fine, tirando a tavola dopu avè aghjustatu. vite ùn pò avè à a fine, poi appughjà chjave di prova. I sopra 6.1, 6.2 deve esse ripetutu parechje volte finu à chì u numeru affissatu hè uguale à u R.457valore standard di n ° 3 bordu è pigliate n ° 3 bordu off.

5.8.2 Imposta u valore di u factor fluorescente U

Sè bisognu di misurà u gradu di sbiancamentu fluorescente di u campione di test di sbiancamentu fluorescente, u valore di u factor fluorescente U deve esse pre-impostatu.

Gira u volante à R457pusizioni. Spingi u tavulu di pulling, calibre è aghjustate u gradu di l'illuminazione UV cum'è 6.8.1, mette u pianu standard di travagliu No.3 nantu à u supportu di mostra di prova (marcatu cù u biancu R).457è u valore F di gradu di sbiancante fluorescente). Preme a chjave M. U valore misuratu deve esse uguali à R457valore standard; poi tira fora u bordu pulling è appughjà chjave di prova, It indica u valore. , u numeru di mudificazione di u biancu fluoriscente u hè statu stabilitu prima di lascià a fabbrica.

Press "set" chjave, è parechje volte di chjave per Selezziunà u menu dimenu, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

Pulsà a chjave per inserisce dati, presse a chjave per cambià, a chjave "set" per esce.U: fattore di fluorescenza,FA: biancu fluoriscente di u valore currettu.g: unità quantitative g/m2,c: coefficient d'inchiostro.

5.9 Whiteness definitu da l'utilizatori

L'apparechju furnisce ancu una formule di biancu definitu da l'Usuariu, user-friendly in l'usu di certi occasioni spiciali.

Press "set" chjave, è parechje volte di chjave per Selezziunà u menu diU biancu definitu da l'utilizatori, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

Pulsà a chjave per inserisce dati, a chjave per cambià, è a chjave "set" per esce.

5.10 Impostazione di u tempu

Press "set" chjave, è parechje volte di chjave per Selezziunà u menu ditempu, dopu appughjà u tastu, vede cum'è seguente:

Pulsà a chjave per inserisce dati, è a chjave "set" per esce.

 

6 Misurazione

6.1 Misurazione di luminosità ISO (biancu blu).

Aghjustate a radiazione UV di l'illuminazione in cunfurmità cù 6.8.1 (in generale ùn cambierà micca dopu una volta di aghjustazione, salvu chì cambiate a lampadina)

Spingi a tavola di tira. Gira u volante àR457percorsu di luce, mette nantu à un campione di prova è appughjà u tastu di prova per misurà per ottene a luminosità ISO.

Per ottene u valore mediu, dopu appughjà prima a chjave media (a funzione hè di caccià i tempi di misurazione, a prossima misurazione hà iniziatu da a prima, se micca appughjà a chjave media, cum'è i dati digià misurati in l'utilizatori mediu volenu guidà invece di a media). ), dopu à e misure ripetute (finu à 8 volte), secondu a pressione di a chjave media pò piglià a media.
L'utilizatori ponu appughjà u tastu per cercà i dati misurati prima di fà a media cum'è a seguente:

6.2 Misura u gradu di sbiancante fluorescente

Aghjustate a radiazione UV di l'illuminazione secondu 6.8.1. Impostare u fattore fluorescente U secondu 6.8.2. Gira u volante à R457caminu di luce è mette nantu à mostra di prova. Preme a chjave di prova per uttene R457valore, Poi tira fora u pulling-plate e poi appughjà D/F chjave pè ottene fluoriscenti sbiancatura F.

6.3 Chroma misurazione (Per fà una prova Chroma deve esse u primu numeru, è un campione di riferimentu designatu).
Gira u volante à Rx, Ry, Rz è fate ogni tempu di misurazione (o fate ripetutamente a media), premete a chjave per cercà i dati chroma (dati selezziunati da Opzione Chroma).

6.4 Misura l'opacitàOP esse sceltu in l'opzione OP.TSA

Gira u volante à Ry, prima, mette carta multi-layer, dopu appughjà a chjave Rα (o verificate a media multipla), è dopu un canisteru neru à cuntrastu unicu, appughjà R0chjave (o verificazione multipla media), chì hè misurata da OP.

6.5 Coefficient di dispersione di luce è misurazione di coefficient d'absorzione di luceSA esse sceltu in l'opzione OP.TSA

Gira u volante à Ry, prima, mette carta multi-layer, dopu appughjà a chjave Rα (o verificate a media multipla), è dopu un canister neru à cuntrastu unicu, appughjà R0chjave (o verificate multiplu mediu), chì hè misurata da SA.

6.6 Misurazione di trasparenza T esse sceltu in l'opzione OP.TSA

Gira u volante à Ry, prima, mette a tavola standard 84 à un cuntrastu unicu, dopu appughjà R84chjave (o più cuntrolla media), è dopu un canisteru neru à cuntrastu unicu, appughjà R0chjave (o media di verificazione multipla), chì hè misurata da T.

6.7 Misurazione di u valore di assorbimentu di tinta di pittura

Pone carta senza inchiostru senza inchiostru, è appughjà a chjave Rα (o a media di cuntrolli multipli), è dopu a carta patinata dopu à l'inchiostru, è appughjà a chjave Ri (o a media di cuntrolli multipli), vale à dì u valore di assorbimentu di tinta ".I".

6.8 Misura di densità di luce

Pone u specimenu, è gira a manu-rota à Ry, appughjà D / F chjave pè ottene u valore Dy. gira u volante à Rz, appughjà D / F chjave per ottene u valore Dz. (concentrazione di piombo).

 

7 Etalon è i valori misurati

Etalon hà dui tipi di standard di trasmissione è standard di travagliu secondu diversi scopi. In generale, i fattori di riflessione diffusa nominali RXRYRZè R457valori misurati%. Se trè valori di stimulazione X10Y10Z10sò calibrati, pò calculà RXRYRZi valori cù e formule seguenti.

RX= 1,301355X10-0,217961Z10

Y10=RY

RZ= 0,931263Z10

L'étalon sbiancante fluorescente deve marcà u fattore di riflessione diffusa R457è u gradu di sbiancamentu fluoriscente F hà misuratu u valore per aghjustà a radiazione UV di l'illuminazione è calculà u valore di u fattore fluoriscente secondu 6.3 è 6.4.

7.1 Standard di trasferimentu

U standard di trasferimentu hè per trasferisce u valore misuratu à u standard di travagliu. U stand di trasferimentu deve avè una superficia di travagliu di riflessione diffusa uniforme è liscia. I materiali standard di trasferimentu cumuni sò include sulfate di bariu o polveri di magnesiu, ceramica bianca, plastica bianca fluorescente o plastica bianca non fluorescente, carta bianca fluorescente o carta bianca non fluorescente, ecc. calà l'errore di sta misura di mostra di prova hè. Per quessa, l'utilizatore deve pruvà à sceglie i materiali chì sò listessi o vicinu à a mostra testata è sottumette regularmente i valori nominali misurati à u dipartimentu di misurazione superiore secondu e esigenze di u sistema di misurazione.

7.2 Standard di travagliu

U standard di u travagliu hè utilizatu per aghjustà l'equipaggiu in u travagliu di ogni ghjornu. L'equipaggiu furnisce trè tavulini bianchi cum'è standard di travagliu in quale N ° 1 è N ° 2 sò bordu standard non-fluorescent è N ° 3 hè bordu standard fluorescente whitening. U bordu di travagliu N ° 1 hè utilizatu per a calibrazione di ogni ghjornu. N ° 2 hè bordu di calibrazione è deve esse cunservatu cù cura. È aduprà u bordu N ° 1 per misurà i valori se ne necessariu. U metudu di calibrazione hè: cum'è a calibrazione 6.1, ma aduprate u bordu N ° 2 per calibre l'equipaggiu; poi misurà n ° 1 bordu RXRYRZ èR457valori cum'è i valori nominali chì hè di re-calibrate n ° 1 valori bordu. N ° 3 bordu hè adupratu per calibre l'illuminazione radiazione UV di l'equipaggiu cum'è 6.3.1.

7.3 Trasferimentu di valori misurati

Ci sò dui standard di trasferimentu: standard di trasferimentu non fluorescente marca RXRYRZ è R457valori. I standard di trasferimentu di sbiancante fluorescente marcanu u fattore di riflessione diffusa R457et blanchiment fluorescent valeur F

Adoptate standard di trasferimentu non-fluorescent, è utilizate standard di trasferimentu di sbiancante fluorescente da a riferenza di l'equipaggiu di calibrazione 6.1. Aghjustate a radiazione UV di l'illuminazione in riferimentu à 6.3.1. Set u valore di u factor fluorescente cum'è 6.3.2. Infine misura u travagliu standard board, No. l è 2 bordu RXRYRZR457valori è n ° 3 bordu R457è l'equipaggiu di calibrazione fluorescente è aghjustate l'illuminazione radiazione UV

 

8 Guasto di funziunamentu è malfunzionamentu di l'equipaggiu

8.1 Errore di funziunamentu

I difetti di u funziunamentu di l'equipaggiu anu a maiò parte di l'indicazione di visualizazione è di u sonu (l'indicazione di u sonu hè più longu ch'è u sonu di pressione di i tasti)

In particulare quandu u canisteru neru hè misu per sbagliu nantu à un campione di prova in calibrazione per guidà à chì ogni mostra di prova hè 0, l'utilizatori penserà chì hè un difettu di l'equipaggiu. È in realtà serà risolta se l'utilizatori ricalibranu currettamente.

8.2 Malfunzionamentu di l'equipaggiu

Dopu chì l'equipaggiu principia è l'autotesta, per piacè apre u backboard di l'equipaggiu se indica un signalu di errore anormale

  • Se u volante hè in pusizioni
  • Verificate se a lampadina hè illuminata. Se no, rimpiazzàlu è assicuratevi chì u core di a lampadina hè à livellu à u centru di lenti
  • Verificate se a lampadina diventa nera o bianca. Se hè anormale, rimpiazzà a lampadina.
  • Se u bulbe hè normale, verificate a pusizione chì se u nucleu di u bulbe hè à livellu à u centru di a lente. Se a pusizione hè sbagliata, aghjustate a pusizione.
  • Spegne l'alimentazione è caccià u plug; apre u tavulinu superiore è u tavulu posteriore è ripigliate tutti i sockets è poi copre a tavola di copertura per a prova di dispunibilità di l'electricità.
  • Premete a chjave per entre in u menù di aghjustà. Ingressu a password 123456 per entre in u menù di signale di regulazione automatica. Presschjave per aghjustà automaticamente u signale è poi re-calibrate l'equipaggiu.
  • Se u vetru otticu si muffa, apre u bordu superiore per verificà u vetru otticu nantu à a piastra di rotazione. Press M key per osservà a penetrabilità di a luce quandu a luce hè accesa. Se in fondu ùn hè micca penetrable, hà bisognu di rimpiazzà u vetru

8.2.2 Se i chjavi ùn anu micca reazione dopu l'accensione di a macchina, verificate se u fusibile in a socket d'energia hè dannatu. Se hè, rimpiazzà u fusible 1A/250V

 

9 Mantenimentu

L'equipaggiu deve avè alimentazione elettrica220V ± 1050 Hz, è se a tensione ùn hè micca cunfurmata cù i requisiti, per piacè utilizate un trasformatore AC. Spegne l'alimentazione dopu avè finitu l'equipaggiu è copre a tappa di prutezzione per mantene a pulita.

Aduprate una gasa pulita per pulisce u foru di prova è testà u supportu di mostra dopu a misurazione di u campione di teste di polvere per evità di aghjunghje polvere è di contaminazione per a prova cuntinua.

Ùn toccate micca a superficia standard di a tavola cù a manu. Aduprate u cuttuni assorbente per pulisce a tavola standard cù alcolu per pulisce a terra. Dopu avè utilizatu un canisteru neru, mette un foru per evità a polvera. L'étalon deve esse piazzatu in a scatula d'accessori per mantene a pulita

Ùn toccate e parti ottiche a manu. Aduprate pinzette per sbucciate u cuttuni assorbente cù l'alcohol per pulizziari.

Ùn fate micca travagliu di mantenimentu di l'alimentazione per eliminà u malfunzionamentu elettricu cù l'electricità accesa




  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi