Introduzione di u produttu
U misuratore di bianchezza/misuratore di luminosità hè largamente applicatu in a fabricazione di carta, tessuti, stampa, plastica,
smaltu di ceramica è porcellana, materiale di custruzzione, industria chimica, fabricazione di sale è altri
dipartimentu di prova chì hà bisognu di testà a bianchezza. U misuratore di bianchezza YYP103A pò ancu testà u
a trasparenza, l'opacità, u coefficientu di dispersione di a luce è u coefficientu di assorbimentu di a luce di a carta.
Caratteristiche di u produttu
1. Pruvate a bianchezza ISO (bianchezza R457). Pò ancu determinà u gradu di sbiancamentu fluorescente di l'emissione di fosforu.
2. Test di i valori di tristimulu di luminosità (Y10), opacità è trasparenza. Test di u coefficiente di diffusione di a luce
è u coefficientu d'assorbimentu di a luce.
3. Simulà D56. Aduttà u sistema di culore supplementu CIE1964 è a formula di differenza di culore di u spaziu di culore CIE1976 (L * a * b *). Aduttà d / o osservendu e cundizioni di illuminazione geometrica. U diametru di a palla di diffusione hè 150 mm. U diametru di u foru di prova hè 30 mm o 19 mm. Eliminà a luce riflessa di u specchiu di u campione.
assorbitori di luce.
4. Aspettu frescu è struttura compacta; Garanzia di a precisione è a stabilità di e misure
dati cù cuncepimentu di circuiti avanzatu.
5. Display LED; Passi d'operazione rapidi cù u cinese. Visualizazione di u risultatu statisticu. L'interfaccia omu-macchina amichevule rende l'operazione simplice è pratica.
6. U strumentu hè dotatu di una interfaccia RS232 standard per pudè cooperà cù u software di u microcomputer per cumunicà.
7. L'istrumenti anu una prutezzione di spegnimentu; i dati di calibrazione ùn sò micca persi quandu a corrente hè tagliata.