YY-CMF Concora Medium Fluter Doppia stazione (CMF)

Descrizzione breve:

Introduzione di u pruduttu;

YY-CMF Concora Medium Fluter Double-station hè adatta per a pressatura di forme d'onda standard di ondulatori (vale à dì ondulatori di laburatoriu) in i testi di carta di basa per ondulatori. Dopu à l'ondulatore, CMT è CCT di a carta di basa per ondulatori ponu esse misurati cù un tester di compressione computerizatu, chì risponde à i requisiti di i standard QB1061, GB/T2679.6 è ISO7263. Hè l'equipaggiu di prova ideale per e cartiere, a ricerca scientifica, l'istituzioni di test di qualità è altri dipartimenti.


Dettagli di u produttu

Etichette di u produttu

Parametru tecnicu:: 1. Velocità di travagliu: 4,5 r/min 2. Raggiu di i denti superiori: 1,50 ± 0,1 mm; 3. Raggiu di u dente inferiore: 2,00 ± 0,1 mm 4. Prufundità di u dente: 4,75 ± 0,05 mm; 5. Forma di i denti di l'ingranaggio: Tipu A; 6. Risoluzione di a temperatura: 1 ℃; 7. Gamma di temperatura di funziunamentu regulabile: 0 ~ 200 ℃; 8. Temperatura di riscaldamentu standard: (175 ± 8) ℃; 9. Gamma regulabile di pressione di travagliu: (49 ~ 108) N 10. Tensione di a molla: 100N (regulabile) 11. Modu di cuntrollu: schermu tattile 12. Stazione: stazione unica (2 stazioni opzionali) 13. Alimentazione: AC220V, 50Hz

 

    Caratteristiche di u pruduttu: U strumentu adotta a tecnulugia di cuntrollu di microcomputer à chip unicu, regulatore di temperatura d'alta precisione, regulazione precisa di a temperatura, modu di cuntrollu PID cù modu di compensazione automatica di a temperatura, velocità di risposta rapida, alta precisione in statu stabile, temperatura attuale di visualizazione digitale è temperatura impostata, cù dispositivu di prutezzione da sovratemperatura, i parametri impostati ponu esse memorizzati automaticamente dopu à u spegnimentu, cù funzione di auto-regolazione di i parametri, mecanismu di trasmissione di ingranaggi di precisione, sensibile à i buttoni standard è durevule, metudu automaticu di sollevamentu di a carta di basa ondulata.        




  • Precedente:
  • Dopu:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu