U principiu di funziunamentu di u YYP103Ccolorimetru cumpletamente automaticu hè basatu annantu à a tecnulugia spettrofotometrica o a teoria di a percezione di i trè culori primari. Misurendu e caratteristiche di a luce riflessa o trasmessa di un ughjettu è cumbinendu cù un sistema automatizatu di trasfurmazione di dati, si ottiene un'analisi rapida è precisa di i parametri di culore.
Principii fundamentali è flussu di travagliu
1. Tecniche di misurazione ottica
1). Spettrofotometria: U strumentu usa un spettrometru per decompone a fonte luminosa in luce monocromatica di diverse lunghezze d'onda, misura a riflettanza o a trasmittanza à ogni lunghezza d'onda è calcula i parametri di culore (cum'è CIE Lab, LCh, ecc.). Per esempiu, certi mudelli presentanu una struttura di sfera integratrice chì copre u spettru 400-700 nm per assicurà una alta precisione.
2). Teoria Tricromatica: Stu metudu impiega fotodetettori rossi, verdi è blu (RGB) per simulà a percezione di u culore umanu è determinà e coordinate di culore analizendu i rapporti d'intensità di i trè culori primari. Hè adattatu per scenarii di rilevazione rapida, cum'è i dispositivi portatili.
2Prucessu di funziunamentu automatizatu
1). Calibrazione automatica: U strumentu hè dotatu di una funzione di calibrazione di piastra bianca o nera standard interna, chì pò cumpletà automaticamente a currezzione di a linea di basa cù una sola operazione di buttone, riducendu l'impattu di l'interferenze ambientali è di l'invecchiamentu di u strumentu.
2). Riconoscimento Intelligente di Campioni: Certi mudelli cumpletamente automatichi sò dotati di camere o rote di scansione chì ponu localizà automaticamente i campioni è aghjustà a modalità di misurazione (cum'è a riflessione o a trasmissione).
3). Trasfurmazione Istantanea di i Dati: Dopu a misurazione, i parametri cum'è a differenza di culore (ΔE), u biancu è u giallu sò trasmessi direttamente, è supporta parechje formule standard di l'industria (cum'è ΔE*ab, ΔEcmc).
Vantaghji tecnichi è campi d'applicazione
1.Efficienza:
Per esempiu, u culurimetru cumpletamente automaticu YYP103C pò misurà più di dece parametri cum'è a bianchezza, a differenza di culore è l'opacità cù un solu clic, pigliendu solu uni pochi di secondi.
2.Applicabilità:
Ampiamente adupratu in industrie cum'è a fabricazione di carta, a stampa, i tessili è l'alimentazione, per esempiu, per rilevà u valore di assorbimentu di l'inchiostru di a carta o l'intensità di u culore di l'acqua potabile (metodu platinu-cobaltu).
Integrandu cumpunenti ottici d'alta precisione è algoritmi automatizati, u colorimetru cumpletamente automaticu migliora significativamente l'efficienza è l'affidabilità di u cuntrollu di a qualità di u culore.
Data di publicazione: 01 lug 2025