Benvenuti à i nostri siti web!

Polariscope Strain Viewer Principii di l'ottica

U cuntrollu di l'estresse di vetru hè un ligame assai impurtante in u prucessu di produzzione di vetru, è u metudu di applicà trattamentu termicu adattatu per cuntrullà u stress hè statu ben cunnisciutu da i tecnichi di vetru. Tuttavia, cumu si misurà accuratamente u stress di vetru hè sempre unu di i prublemi difficiuli chì cunfondenu a maiò parte di i pruduttori di vetru è i tecnichi, è l'estimazione empirica tradiziunale hè diventata sempre più inadatta per i bisogni di qualità di i prudutti di vetru in a sucetà d'oghje. Questu articulu presenta i metudi di misurazione di u stress cumunimenti utilizati in dettagliu, sperendu esse utile è illuminante à e fabbriche di vetru:

1. Basi teorichi di a rilevazione di stress:

1.1 Luce polarizzata

Hè ben cunnisciutu chì a luce hè una onda elettromagnetica chì vibra in una direzzione perpendiculare à a direzzione di l'avanzata, vibrendu in tutte e superfici vibranti perpendiculari à a direzzione di l'avanzata. Se u filtru di polarizazione chì permette solu una certa direzzione di vibrazione di passà à traversu u percorsu di a luce hè introduttu, a luce polarizzata pò esse ottenuta, chjamata luce polarizzata, è l'equipaggiu otticu fattu secondu e caratteristiche ottiche hè polarizzatore (Polariscope Strain Viewer).YYPL03 Polariscope Strain Viewer

1.2 Birefringence

U vetru hè isotropu è hà u listessu indice di rifrazione in tutte e direzzione. Se ci hè un stress in u vetru, e proprietà isotropiche sò distrutte, facendu chì l'indice di rifrazione cambia, è l'indice di rifrazione di e duie direzzione di stress principale ùn hè più u listessu, vale à dì chì porta à a birrefringence.

1.3 Differenza di percorsu otticu

Quandu a luce polarizata passa per un vetru stressatu di spessore t, u vettore di luce si divide in dui cumpunenti chì vibranu in a direzzione di stress x è y, rispettivamente. Se vx è vy sò a velocità di i dui cumpunenti vettoriali rispettivamente, allora u tempu necessariu per passà à traversu u vetru hè t/vx è t/vy rispettivamente, è i dui cumpunenti ùn sò più sincronizati, allora ci hè una differenza di percorsu otticu δ.


Tempu di post: 31-aug-2023