L'ottobre di u 18 di l'ottobre à u 18, à u 2024, Shanghai usramenti in un Grand Animentione di l'Industria di Machiner-2024 Cina International (Itma cume + Citmme224). In questa finestra principale di mostra di impiegatori di impieghi asiatica, testile tessile impurtanti di macchine chì occupate una pusizione impurtante di u 1400 metri di u mondu in u mundiale testu a machina mundiale inzica.
A mostra naziunale, appunamente urganizatu da a Commission Commissmissier Straniera Italiana (ITA), mancare l'tecnulugia è prudutti d'29 imprese. U mercatu cinese hè cruciale per i fabbricanti italiani, cù venditi in china arenghjendu 222 millioni euro di macchine italiane di u tessile inglese
Marcatu salvata, unisce à l'Acimit, hà dettu à a coglie in u mercatu cinese puderia eraldà una esenzione mundiale per macchinezon globale per macchine di testu. Stituì chì e suluzioni persunalizati furnì da Sviluri italiano, anu micca solu processibile u sviluppu sustenibule, ma ancu risponde à i bisogni è riduce i costi Cinents è à Reduce i norme ambientale.
Augustu di Giacinto, Chief Rappardante di a cummissione riprentativa di u shanghai di a tmoscana di a costa Italiana, induve l'Citma di a China Testesifiche, focalizendu nantu àgitalization è sustenibilità . Credu chì l'Italia è a China continuerà à mantene un bonu momentu di sviluppu in u cummerciu di Macchine.
L'acimitu rapprisenta intornu à 300 fabbricanti chì pruducenu machini cù un fattu di circa 2,3 miliardi di 2,3, 86% di quale hè esportatu. L'ita hè una agenza di u guvernu chì sustene u sviluppu di l'imprese taliani in mercati straniere è prumove l'attrazione di l'investimentu estarianu in Italia.
À sta exhibizione, fabriculi fabbrichi i so ultimi innovazioni, cuncentri nantu à migliurà l'efficienza di a pruduzzione tessile è a prumuzione di u supplementu sustenibilibile di l'industria. Questa hè solu una dimostrazione tecnicu, ma ancu una impurtanza impurtante per a cooperazione trà l'Italia è u Cáliu di u campu di macchine di tessiliali.
Tempu post: Ult-17-2024