L'imprese italiane di macchine tessili anu participatu à a Mostra Internaziunale di Macchine Tessili di a Cina 2024

biancu

Da u 14 à u 18 d'ottobre 2024, Shanghai hà inauguratu un grande avvenimentu di l'industria di e macchine tessili - a Mostra Internaziunale di e Macchine Tessili di a Cina 2024 (ITMA ASIA + CITME 2024). In questa vetrina principale di i pruduttori asiatichi di macchine tessili, l'imprese italiane di macchine tessili occupanu una pusizione impurtante, più di 50 imprese italiane anu participatu à l'area espositiva di 1400 metri quadrati, mettendu in risaltu una volta di più a so pusizione di punta in l'esportazioni mundiali di macchine tessili.

A mostra naziunale, urganizata inseme da ACIMIT è a Cummissione Italiana per u Cummerciu Esteru (ITA), prisenterà e tecnulugie è i prudutti innovativi di 29 cumpagnie. U mercatu cinese hè cruciale per i pruduttori italiani, cù vendite in Cina chì anu righjuntu 222 milioni d'euri in u 2023. In a prima metà di quest'annu, ancu s'è l'esportazione generale di macchine tessili italiane hè diminuita ligeramente, l'esportazioni in Cina anu ottenutu un aumentu di 38%.

Marco Salvade, presidente di ACIMIT, hà dettu à a cunferenza stampa chì a ripresa di u mercatu cinese puderia annunzià una ripresa di a dumanda mundiale di macchine tessili. Hà sottolineatu chì e soluzioni persunalizate furnite da i pruduttori italiani ùn solu prumove u sviluppu sustenibile di a pruduzzione tessile, ma rispondenu ancu à i bisogni di l'imprese cinesi per riduce i costi è i standard ambientali.

Augusto Di Giacinto, principale rappresentante di l'Uffiziu di Rappresentanza di Shanghai di a Cummissione Italiana per u Cummerciu Esteru, hà dettu chì ITMA ASIA + CITME hè u rappresentante principale di a Mostra di Macchine Tessili in Cina, induve e cumpagnie italiane presenteranu tecnulugie d'avanguardia, cuncentrate nantu à a digitalizazione è a sustenibilità. Crede chì l'Italia è a Cina continueranu à mantene un bon impulsu di sviluppu in u cummerciu di macchine tessili.

L'ACIMIT rapprisenta circa 300 pruduttori chì producenu macchine cù un fatturatu di circa 2,3 miliardi d'euri, di i quali l'86% hè esportatu. L'ITA hè un'agenzia guvernamentale chì sustene u sviluppu di l'imprese italiane in i mercati stranieri è prumove l'attrazione di investimenti stranieri in Italia.

À sta mostra, i pruduttori italiani presenteranu e so ultime innovazioni, cuncentrandosi nantu à u miglioramentu di l'efficienza di a pruduzzione tessile è a prumuzione di u sviluppu sustenibile di l'industria. Questa ùn hè micca solu una dimostrazione tecnica, ma ancu una opportunità impurtante per a cuuperazione trà l'Italia è a Cina in u campu di e macchine tessili.


Data di publicazione: 17 d'ottobre di u 2024