Benvenuti à i nostri siti web!

L'impurtanza di u travagliu di prova di a piastra calda di sudazione

Piatto riscaldante protetto da sudazioneAdupratu per a misurazione di a resistenza di u calore è di u vapore d'acqua in cundizioni di u statu stabile. Misurendu a resistenza di u calore è a resistenza di u vapore d'acqua di i materiali tessili, u tester furnisce dati diretti per caratterizà u cunfortu fisicu di tessili, chì implica una cumminazione cumplessa di calore è trasferimentu di massa. .A piastra di riscaldamentu hè cuncepitu à simulate i prucessi di trasferimentu di calore è di massa chì si trovanu vicinu à a pelle umana è misurà u rendiment di u trasportu in cundizioni stabili, cumprese a temperatura di l'umidità relativa, a velocità di l'aria è e fasi di liquidu o di gas.

 

Principiu di travagliu:

A mostra hè coperta nantu à a piastra di prova di riscaldamentu elettricu, è l'anellu di prutezzione di u calore (piastra di prutezzione) intornu è à u fondu di a piastra di prova pò mantene a listessa temperatura constante, cusì chì u calore di a piastra di prova di riscaldamentu elettricu pò esse solu persu. attraversu a mostra; L'aria umidificata pò scorri parallella à a superficia superiore di a mostra. Dopu chì a cundizione di prova righjunghji u statu stazionariu, a resistenza termale di a mostra hè calculata misurà u flussu di calore di a mostra.

Per a determinazione di a resistenza di l'umidità, hè necessariu di copre a film porosa ma impermeable nantu à a piastra di prova di riscaldamentu elettricu.Dopu à l'evaporazione, l'acqua chì entra in a piastra di riscaldamentu elettricu passa à traversu a film in forma di vapore d'acqua, per quessa, l'acqua liquida ùn hè in cuntattu cù a mostra. una certa rata di evaporazione di l'umidità hè determinata, è a resistenza di l'umidità di l'esempiu hè calculata inseme cù a pressione di vapore d'acqua chì passa per u campione.

 


Tempu di post: 09-09-2022