Cumu misurà a morbidezza di a carta igienica/velutina ?

A misurazione di a morbidezza si riferisce à a situazione induve, sottu à una certa larghezza di u spaziu di prova, una sonda in forma di piastra chì si move in su è in giù preme u campione in una certa prufundità di u spaziu. Si misura a somma vettoriale di a resistenza propria di u campione à a forza di flessione è a forza di attritu trà u campione è u spaziu. Stu valore rapprisenta a morbidezza di a carta.

 

Stu metudu hè applicabile à diversi tipi di carta igienica resistente à e pieghe è i so prudutti derivati, è ancu à altri prudutti di carta cù esigenze di morbidezza. Ùn hè micca applicabile à i tovaglioli, i fazzoletti facciali chì sò stati piegati o goffrati, o a carta cù una rigidità più elevata.

 

1. Definizione

A morbidezza si riferisce à a somma vettoriale di a resistenza à a flessione di u campione stessu è a forza di attritu trà u campione è u spaziu quandu una sonda di misurazione in forma di piastra hè pressata in u spaziu di una certa larghezza è lunghezza à una certa prufundità in e cundizioni specificate da a norma (l'unità di forza hè mN). Più chjucu hè stu valore, più dolce hè u campione.

2.Strumenti

U strumentu adotta uTester di morbidezza YYP-1000,cunnisciutu ancu cum'è u strumentu di misurazione di a morbidezza di a carta di u microcomputer.

L'istrumentu deve esse stallatu nantu à una tavola piana è stabile, è ùn deve esse sottumessu à vibrazioni causate da cundizioni esterne. I parametri basi di l'istrumentu devenu risponde à i seguenti requisiti.

 

图片1

 

 

3. Parametri di u strumentu è ispezione

3.1 Larghezza di a fessura

(1) A gamma di larghezza di a fessura per a prova di strumenti deve esse divisa in quattru gradi: 5,0 mm, 6,35 mm, 10,0 mm è 20,0 mm. L'errore di larghezza ùn deve micca superà ± 0,05 mm.

(2) A larghezza di a fessura è l'errore di larghezza, è ancu a verificazione di parallelismu trà i dui lati, sò misurati cù un calibru vernier (cù una graduazione di 0,02 mm). U valore mediu di e larghezze à e duie estremità è à u centru di a fessura hè a larghezza reale di a fessura. A differenza trà ella è a larghezza nominale di a fessura deve esse inferiore à ± 0,05 mm. A differenza trà i valori massimi è minimi trà e trè misurazioni hè u valore di l'errore di parallelismu.

 

图片1

 

3.2 Forma di a sonda in forma di piastra

Lunghezza: 225 mm; Spessore: 2 mm; Raggiu d'arcu di u tagliente: 1 mm.

 

3.3 Velocità media di viaghju di a sonda è distanza tutale di viaghju

(1) Gamma di velocità media di viaghju è distanza tutale di viaghju di a sonda, velocità media di viaghju: (1,2 ± 0,24) mm/s; distanza tutale di viaghju: (12 ± 0,5) nm.

(2) Ispezione di a distanza tutale di viaghju è di a velocità media di viaghju di a testa di misurazione

① Prima, mette a sonda à a pusizione più alta di a gamma di corsa, misurate l'altezza h1 da a superficia superiore à u pianu di u tavulinu cù un calibru di altezza, poi abbassate a sonda à a pusizione più bassa di a gamma di corsa, misurate l'altezza h2 trà a superficia superiore è u pianu di u tavulinu, dopu a distanza tutale di corsa (in mm) hè: H=h1-h2

② Aduprate un cronometru per misurà u tempu chì ci vole à a sonda per spustassi da a pusizione più alta à a pusizione più bassa, cù una precisione di 0,01 seconde. Sia questu tempu indicatu cum'è t. Allora a velocità media di muvimentu (mm/s) hè: V=H/t

 

3.4 Prufundità d'inserzione in a fessura

① A prufundità d'inserzione deve esse 8 mm.

② Ispezione di a prufundità d'inserzione in a fessura. Cù un calibru vernier, misurate l'altezza B di a sonda in forma di piastra stessa. A prufundità d'inserzione hè: K = H-(h1-B)

4. Raccolta, Preparazione è Trasfurmazione di Campioni

① Pigliate i campioni secondu u metudu standard, processate i campioni è pruvateli in cundizioni standard.

② Tagliate i campioni in pezzi quadrati di 100 mm × 100 mm secondu u numeru di strati specificatu in u standard di u produttu, è marcate e direzzione longitudinale è trasversale. A deviazione di dimensione in ogni direzzione deve esse ± 0,5 mm.

③ Cunnette l'alimentazione secondu u manuale di u tester di morbidezza PY-H613, preriscaldate per u tempu specificatu, poi aghjustate u puntu zero di u strumentu è aghjustate a larghezza di a fessura secondu i requisiti di u catalogu di u produttu.

④ Pone i campioni nantu à a piattaforma di a macchina di prova di morbidezza, è rendeli u più simmetrici pussibule à a fessura. Per i campioni multistratu, impilateli in modu superiore-inferiore. Impostate l'interruttore di tracciamentu di piccu di u strumentu in a pusizione di piccu, premete u buttone di partenza, è a sonda in forma di piastra di u strumentu cumencia à muoversi. Dopu avè mossu tutta a distanza, leghjite u valore di misurazione da u display, è poi misurate u campione prossimu. Misurate 10 punti di dati in e direzioni longitudinale è trasversale rispettivamente, ma ùn ripetite micca a misurazione per u listessu campione.

图片3
图片4
图片5

Data di publicazione: 03 di ghjugnu 2025