Tutti sapemu chì i materiali d'imballaggio dopu a stampa anu diversi gradi d'odore, secondu a cumpusizione di l'inchiostru è u metudu di stampa.
Prima di tuttu, si deve nutà chì l'accentu ùn hè micca messu nantu à ciò chì hè l'odore, ma nantu à cumu l'imballu chì si forma dopu a stampa affetta a sustanza di u so cuntenutu.
U cuntenutu di solventi residuali è altri odori nantu à l'imballaggi stampati pò esse determinatu obiettivamente per analisi GC.
In a cromatografia à gas, ancu piccule quantità di gas ponu esse rilevate passendu per una colonna di separazione è essendu misurate da un rilevatore.
U rilevatore di ionizazione di fiamma (FID) hè u principale strumentu di rilevazione. U rilevatore hè cunnessu à un PC per registrà u tempu è a quantità di gas chì abbanduneghja a colonna di separazione.
I monomeri liberi ponu esse identificati per paragone cù a cromatografia fluida cunnisciuta.
Intantu, u cuntenutu di ogni monomeru liberu pò esse ottenutu misurendu l'area di u piccu registratu è paragunendulu cù u vulume cunnisciutu.
Quandu si investiga u casu di monomeri scunnisciuti in cartoni piegati, a cromatografia à gas hè generalmente aduprata in cunghjunzione cù u metudu di massa (MS) per identificà i monomeri scunnisciuti per spettrometria di massa.
In a cromatografia di gas, u metudu d'analisi di u spaziu di testa hè generalmente adupratu per analizà un cartone piegatu, u campione misuratu hè piazzatu in una fiala di campione è riscaldatu per vaporizà u monomeru analizatu è entre in u spaziu di testa, seguitu da u listessu prucessu di prova discrittu prima.
Data di publicazione: 12 d'aprile di u 2023